miercuri, 20 ianuarie 2021

Dumnezeu..


 

Ma chemi mereu si ma strigi doar cand ai nevoie!!☺ Azi dimineata Eu ti-am binecuvântat rasuflarea,ti-am desmortit sufletul,apoi am dat vlaga trupului tau in timp ce tu te gandeai doar la mirosul cafelei!Am asteptat linistit sa iti bei cafeaua in care am pus viata☺,an asteptat ca tu sa ii multumesti macar ,,cafelutei "tale!Nimic!!!Ai plecat grabita catre servicoul tău si cu gandul la banii pentru cursul acela!Am fost cu tine la munca si ti-am daruit idei noi,fără sa imi multumesti pentru laudele primite,nici macar lor nu le-ai multumit cu inima!☺ Am venit cu tine pe drumul catre casă ,liberandu-ti calea caci te grabeai sa prepari cina!Nimic!!Nici de data asta nu ai multumit măcar drumului liber!
Am asteptat cu calm si cu iubire am pus in cina ta necesarul pentru tine!Apoi a venit noaptea si in sfarsit ti-ai adus aminte de Mine!:,,Doamne ajuta "!ai  spus!!🙏🙏Si ai adormit in bratele mele fara sa stii ca Eu sunt cu tine mereu!!
Nu ma chema doar cand ai nevoie ci vezi-ma cu tine mereu!!☺💜☺ Dumnezeu!...

Asta am primit de la  Dumnezeu,sau poate  nu,☺ cert este ca era in mintea mea, intr-o dupa amiaza tarzie de iarna!!Un adevar pe care multi dintre noi nu il vedem.
Mihaela T. Bordea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu