sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Viata  ne invata mereu cate ceva ,de fapt in jurul meu aud mereu
acest fapt ...Cunosc oameni care cauta mereu ,cauta cu inversunare
fericirea..viata ..bogatia ..De fapt atata timp cat nu vezi viata din tine cum poti vedea fericirea?
ai o casa ,a TA dar nu este plina de tine ,nu o apreciezi pentru ca te gandesti la si mai mult..Acel mult pe care il doresti este deja acolo .in tine , asteapta sa iei cheia si sa il deschizi ..
Nu degeaba spune proverbul ca mai multa bucurie vezi in casa saracului decat la cel bogat
Saracul vede viata din el si din toate ...Mereu am luptat ,mereu am alergat si in acelasi timp mereu am descoperit ca TOTUL era aici in mine ,depindea doar de mine sa vad ..Le spuneam si le zic inca copiilor mei ca orice situatie are rezolvare ,ca cheia e la ei ...dar cateodata uitam si eu unde am pus cheia....Fa un exercitiu mental si imagineaza-te cu toate visele tale implinite ..TOTUL..
dar TU nu exisisti pentru ca tu nu  esti  acolo ,,..NU esti ...
Multumeste vietiii si intodeauna vei avea mai mult ,ia un strop de fericire dar nu lua toata galeata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu