marți, 8 decembrie 2020

Adevarul...

 Sunt atatea lumi!!Sunt atatea ganduri,

Sunt atatea  seri ,nu le stie nici macar vantul!!!

Sunt atatea iubiri,sunt atatea sclipiri!!

Nu le cunoaste nici macar pamantul.

Au fost si ieri vor fi si maine.

Sunt atatea idei!!Si tot atatea ganduri. Unde sunt eu??Unde esti tu??Sunt atatia Eu si sunt atatiaTu..

Infinitate...unde incepi si unde te termini??...Sunt atatea seri!!!!🤔

Seara frumoasa sa avem ..in atatea infinituri...Mihaela.Civitavecchia..decembrie 2020

Cineva imi spunea:Basta ca adevarul unuia nu este impus!!

E adevarat??Nu stiu,Eu doar expun o parere a mea un gand ,la celalalt capat este ascultatorul care are liberul arbitru de a rezona sau nu cu ceea ce am expus!

Cand impui  un gand aceasta devine o forta,care mai intai actioneaza asupra celui caruia i sa impus,apoi reactioneaza asupra ta insuti,pentru ca un gand se dezvolta,creste!!De la tine poate pleaca cu forma iubirii,dar dincolo la celalalt capat poate este inteles in alt mod!!Oricat ai incerca sa il trimiti cu si din iubire,dincolo nu ajunge cu aceeasi frecventa,cu aceeasi vibratie!Receptorul cel care primeste ,il adapteaza la frecventa si vibratia lui!!

Exemplu:O femeie obosita se aseaza pe bordura unui trotuar sa se odihneasca,isi lasa palaria jos ca si cum ar spune:,,Of!!ce caldura si ce oboseala!"

Unii trecatori poate gandesc ca e obosita,altii ca ii este rau iar altii actioneaza ca si cum femeia ar ,,cersi" un banut!☺ Deci unde este adevarul??

Fiecare are dreptate in felul lui,in adevarul gandului sau!!Cand femeia expune adevarul sau,ceilalti au libertatea de a fi pe frecventa ei sau nu!!

Asa ca adevarul tau doar tu il stii,doar tu il traiesti pina cand nu incerci sa il expui sau sa il impui...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu