miercuri, 3 noiembrie 2021

Recunoaste-te pe tine ..Azi multumire picioarelor


 Continuam asa zisul curs ,sau post de multumire 🙂..

Azi va invit sa multumim picioarelor,exact lor!

Multumesc picioarelor mele pentru sustinere.

Multumesc picioarelor mele pentru drumurile facute,multumesc picioarelor mele pentru atatea locuri in care m-au dus

Multumesc picioarelor mele pentru flexibilitatea lor...

Picioarele sunt legatura trupului cu pamantul,ele sustin greutatea ,o balanseaza,prin picioare trec anumite meridiane energetice.In talpa piciorului se gasesc puncte care reprezinta anumite organe interne,masand acele puncte se obtine revitalizarea organului respectiv.

Picioarele te inalta ,te coboara  cand picioarele tale sunt obosite tu nu poti sa faci nimic,oboseala lor se resimte in tot corpul!

Deci azi sa multumim picioarelor pentru tot ceea ce suntem,facem primim si daruim prin ele!

P.S☺ Surprinde-te azi ca esti constient de mersul tau,de pasii tai,de greutatea corpului tau in talpi.Ia-ti 5minute pauza si maseaza talpile de la degete spre calcai,apoi de la calcai in sus spre genunchi  cu o presiune egala in maini,acest masaj usor ajuta la circulatia sangelui ...

Multumesc picioarelor mele!💜🙏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu