luni, 8 noiembrie 2021

Ziua8🙏recunoaste-te


 

Ziua 8🙏
Prin recunoștință si multumire fata de simturile noastre am recunoscut de fapt o parte din ceea ce suntem,am constientizat bogatia ,frumusetea care suntem !
Am constientizat legatura  noastra cu lumea!💜🙏
Azi incepem conștientizarea a ceea ce suntem in aceasta viata !
Multumire familiei💜🙏
Fiecare dintre noi suntem :fiica/fiu,nora/soacra,mama/tata..azi multumesc familiei mele pentru tot ceea ce sunt
Multumesc mama,tata pentru ca sunt acum si aici
Multumesc copiilor mei pentru bucuriile manifestate prin voi
Multumesc sotului pentru darul de a fi soție
Multumesc surorilor pentru bucuria de a fi sora...
Familia este primul contact cu lumea,este prima relatie dintre tine si lume,in familie înveți sa fii om,sa iubesti,sa te joci,sa razi,sa plingi ..
P.S☺ Azi gandeste-te la toate bucuriile manifestate in familia ta,surprinde-te daca razi sau plingi,surprinde-ti emotiile oricare ar fi ele...si multumeste ca  ai avut darul de a le trai,acest dar frumos numit :viata!
Zi buna sa avem multumind cu recunoștință infinita familiei pentru toate trairile!Mihaela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu