vineri, 27 august 2021

Despre scop

 Cand iti urmezi cu tarie(credinta si iubire) scopul tau,fara a rani pe nimeni Dumnezeu iti deschide usi acolo unde tu nu le vezi!

Mi-am dorit cu tarie sa fac un curs de masaj,la vremea respectiva asta simteam in mine!Simteam in interiorul meu o cautare imensa ,o zvarcolire care ma impingea sa caut pe net ,in orasul in care stau un curs o scoala!Dormeam cu visul ma trezeam cu dorinta in mine!

Exact cand am inceput sa cred ca nu voi putea urma acest curs(nu ca nu existau dar costau prea mult pentru mine),atunci Dumnezeu mi-a deschis o usa acolo unde eu am refuzat sa o vad!

In vara aceea am fost la o scoala privata ,unde se facea 3ani intensiv de formare ca estetista.Aceasta meserie in Italia ,include masajul,tehnician manichiurist,tratament corp si facial,iar eu nu ma vedeam la acea varsta in stare sa fac 3ani de scoala,si apoi nu vedeam cum as fi platit lunar o anumita suma!Am uita complet de acea scoala ,nici macar nu o luasem in considerare,dar dorinta si visul in mine inca erau!In octombrie al acelui an,directoarea scolii ma suna(eu nici macar nu mai imi aduceam aminte ce vorbisem cu ea),si imi spune ca scoala a inceput si trebuie sa vin sa vorbesc cu ea!

M-am dus nu prea interesata,am ascultat cu atentie tot ce mi-a zis ea referitor la recunoasterea diplomei(ca masseor in Italia trebuie ca diploma sa fie recunoscuta  de mai multe agentii),si am zis da, de  maine incep scoala!Fara sa am un ban de inscriere,fara sa am un ban de rata lunara,si am facut-o.Am inceput scoala,la inceput cu gandul ca daca Dumnezeu m-a indrumat catre aceadta scoala ,stie el de ce,apoi cu convingerea ca chiar asa este!.....

Usa deschisa de Dumnezeu ,nu am vazut-o de la inceput,dar El in marele lui plan mi-a adus din nou oportunitatea de a o vedea!

Asa ca om drag,cand esti dus de,,mana" a doua oara catre ceva,nu te gandi cum si ce fel,ci mergi pe calea deschisa catre visul tau catre scopul tau!Lasa usile in seama lui Dumnezeu ,el stie unde si cand sa le deschida!💜Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu