vineri, 6 august 2021

Dorinta

 Multi dintre noi,(cateodata si eu☺) ne concentram pe ceea ce ne lipseste,ceea ce nu avem fara sa vedem exact ce detinem.Lipsa ,a ceva sau a cuiva nu este decat neincredere sau mai bine zis nemultumire 🤔ori daca vrei este neiubirea fata de tine insuti.Caci daca te-ai iubi,sau ne-am iubi cu adevarat am vedea ca nu ne lipseste nimic,suntem intregi si capabili de a face ,de a obtine.Poti spune ca iti lipseste o casa a ta si este adevarat pina la un anumit punct: casa nu o ai dar o poti avea daca iti dai voie sa crezi ca o poti avea!🤔Cam complicat?!!Nicidecum!!!! E simplu:ai  o munca,un servici ,multumind ca il ai si cu gandul concentrat pe casa care o vrei ,fara sa lasi orice din afara sa te distraga vei ajunge sa iti iei casa respectiva.Sportivii de performanta nu se opresc la primul esec,de fapt ei muncesc mult foarte mult pentru a atinge acel scop al lor:podiumul,nu conteaza orele de antrenament,nu conteaza ca lasa in urma ,,prietenii",renunta la multe pentru a avea acel scop implinit.

Aud multi oameni zicand:,,Pai daca aveam si eu salariul lui imi faceam si eu casa!"..

Nu este chiar asa,dorinta mentinuta vie,de a avea acel lucru te impinge sa renunti la multe,,nimicuri",sa fii organizat sa fii exact ceea ce iti doresti sa ai:casa sau masina sau altceva.In viata mi-am dorit si eu multe dar tot ceea ce am obtinut a fost datorita efortului constant dar mai ales credintei ca pot avea acel ceva sau ca pot fi ceea ce vreau sa fiu.Nu m-am despartit nici de dorinta dar nici de credinta ca pot sa indeplinesc acea dorinta.Aaaa ca am renuntat la multe,ast-i altceva,mi-a fost cateodata greu dar de cele mai multe ori a fost ca si cum asa trebuie sa fie,pentru a atinge acel scop!

Oameni te judeca,apoi se indeparteaza dar sa nu uiti ca :NIMENI NU TRAIESTE CEEA CE TRAIESTI TU!Si nimeni nu simte ce simti Tu!

Viata este o lectie care se dezvolta odata cu tine!💜Mihaela.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu