miercuri, 25 august 2021

Italia mea💜

In Italia m-am descoperit cu adevarat pe mine,am aflat ceea ce pot ,ceea ce vreau si catre ce ma indrept!

Aici am vazut ca pentru un scop sunt in stare sa las ce iubesc,pentru un vis pot lasa departe ambitii prostesti,am descoperit ca faceam deja lucruri care ma indrumau catre celalalt si catre libertatea de a fi!

Daca in Romania faceam lucrurile inconstient,bazate doar pe dorinta de implinire,aici am descoperit ca chiar acea dorinta de implinire era un scop valid al fiintei catre crestere!

Am descoperit puterea unui principiu urmat cu credinta,am descoperit lasitatea care distruge vointa si sufletul,m-am descoperit cu adevarat pe mine insumi!

Cred ca sufletul meu m-a condus incet prin dorinte sa vad cine sunt ,caci nu poti vedea cine esti daca nu ai dorinte,vise ..

Am intalnit oameni care m-au indrumat,sustinut ba chiar care au vrut sa ma doboare ,dar dorinta a fost intodeauna mai puternica !Aceasta a dus la cresterea credintei,la intarirea ei dar si la eliberarea de frica de a esua !

Te schimba o dorinta  mentinuta vie,te schimba credinta pusa pe primul plan,dar iti aduc manifestarea vietii insasi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu