miercuri, 7 octombrie 2020

 💜🤗,,Pe cerul innorat al vremii mele ,e vantul lin ce-nvarte roata vietii!!In casa gandului meu si in casa dimenetii ce apune!!"..😉

,,Seara frumoasa de toamna,liniste,pace si un apus ce sclipeste in unduielile valurilor marii!!Unde esti tu,Tincuta?!!In ce cotloane ale inimii stai??'.si gandul imi zboara din nou la credinta,la credinta mea!..

2008 un an in  care am pierdut dar si castigat un inger!!,,Sf fecioara,tu care ai facut atatea minuni nu ma lasa ajuta-ma sa ajung la mama sa o mai vad macar odata.'"..Vantul batea lin si parca vroia sa imi stearga lacrimile de pe obraz,trandafirii de la poarta casei ,unde se aratase ,,Maicuta Domnului",raspandeau un miros care imi inunda inima!!(Nota:In orasul unde stau Civitavecchia,s-a aratat sf Maria!Este o biserica unde statuia cu lacrimi de sange este expusa,uar casa unde s-a gasit aceasta statuie era in drumul meu catre restaurant!)

..,,Vantule ,draga du ruga mea catre inalt!!",am zis si am ners catre munca cu inima franta ca nu puteam sa ajung acasa in Romania sa imi vad mama poate pentru ultima oara!!..Dar credinta mea,si El,mi-au trimis oameni buni in cale, oameni...atatia iameni Doamne!!🙏💜...

Cere si ti se va da,bate si ti se va deschide!!asa zice in Biblie...si eu am cerut,am primit!!!...Multumesc Doamne ..pentru credinta mea!

Tot ceea ce scriu ,scriu pentru a arata intr-un fel simplu ca viata este minunata,ca tot ceea ce doresti poti avea doar dupa credinta ta!!Va multumesc celor ce gasiti in aceste randuri acel,,ceva" care sa va indrume..spre voi!!Mihaela.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu