marți, 13 octombrie 2020

Samanul din mine!!

 In fiecare   femeie exista un ,,vraci", un saman care stie sa vindece care stie sa se roage,care stie sa fie in armonie cu divinitatea!!!

.....Era o zi de toamna insorita in ,,Italia mea",frunzele copacilor se colorau in cele mai intense culori ale curcubeului.Verdele mat ,sters se impletea cu galbenul auriu!!Norii albiciosi lasau dare de ,,lapte" in urma lor pe un cer albastru luminat.

Dupa ce primisem telefonul de la sora mea,ca unul din fii mei avea ,,probleme" am inceput sa ma rog in gradina plina de maslini.Am pus mana instinctiv pe un maslin tanar cred ca avea 5-6 ani zicand:

Tu ,copacelule care ai radacinile in pamant transmite te rog energia rugaciunii mele catre fiul meu!Stiu ca apa din pamant este un canal de transmitere ,asa ca du iubirea si dragostea mea pina in Romania,la fiul meu!..Lacrimile imi curgeau pe obraz dar in inima mea stiam ca pamantul m-a ascultat!!Am multumit acelui copacel si am plecat linistita la treburile mele incredintata ca totul va fi bine...

Mai tarziu(peste 10ani),am aflat ca intradevar poti comunica cu energia copacilor si a mamei pamant,atunci am facut-o instinctiv ,inconstient,acum stiu constienta!!!!

Intradevar a doua z am primit telefon ca totul s-a rezolvat!!

Crede in puterea ta interioara,in intuitia ta care stie cum sa te conduca!!

Credinta,credinta si dragostea uneste totul facand lumea un Unu ....in fiecare mama exista un vraci,in fiecare femeie exista o vindecatoare!!🙏💜☺ Mihaela.


,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu