miercuri, 7 octombrie 2020

Daca am calatori numai in zile frumoase!!💜


 Prima  mea calatorie cand eram mica a fost si primul meu sfat de la viata!Imi aduc aminte ,parca ar fi ieri ,pe fetita micuta ,creata cu ochii mari bulbucati  catre ,,lumea de afara" si cu nasul strivit de geamul trenului!Sa fi avut 4-5 anisori cand bunica (mamucaia),cum ii spuneam noi,m-a luat cu ea  in prima mea calatorie departe de casa!Afara ploua,batea vantul si era un frig de iti ingheta oasele!Doar inima mea micuta era plina de o caldura puternica caci,,vedeam " lumea!!

Aglomeratia de pe strazile Galatiului mi se parea ceva extraordinar,iar pietrele care pavau strada ma minunau!Copilul care eram privea cu voiosie catre vitrinile magazinelor si catre oamenii care se inghesuaiau la rand!!

-E ,bunica daca era soare si frumos mergeam sa iti arate mamuca multe lucruri frumoase!💜Zice bunica tinandu-ma de mana strans,ca nu cumva ,,filusa"(asa imi zicea ea),sa scape cine stie pe unde!Mamucaio dar e frumos si asa!!imi venea sa ii strig!!Ca un copil cuminte,ma uitam la curcubeul format intr-o baltoaca in timp ce asteptam cu bunica la o coada imensa!

Frunzele ruginii cadeau pe pavajul din pietre formand un covor viu,m-am aplecat si am vrut sa iau o frunza de jos sa ii vorbesc!!Dar frunza nu se deslipea de piatra pamantului!Si atunci bunica m-a tras catre ea ,caci trebuia sa mergem inauntru in magazin!!...Daca ar trebui sa calatorim doar cand e soare nu am vedea frumusetea ploii,daca ar fi doar soare curcubeul nu s-ar forma si...calatoriile sunt frumoase,chiar daca ploua!Depinde de tine ce vezi,ce simti!Copilul vedea frumusetea simplitatea,viata!!!....

Asta este prima mea amintire ,referitoare la calatorii si de atunci chiar daca-i frig chiar daca ploua eu ma bucur mereu...de o alta calatorie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu