miercuri, 7 octombrie 2020

 

Coborâți in sufletul vostru si priviți-va! Nu uitați Dumnezeu nu îi alege pe cei desăvârşiți ,ci îi desăvârşeşte pe cei aleşi !

...M-am dus cu credinta si cu un ,,foc" in inima sa caut de munca in,,Italia mea",caci  gandeam ca pot mai mult decat ceea ce faceam atunci!

..-Si in afara de aceste diplome mai ai si altceva???  . Ma intreba o cucoana cam grasuta din spatele tejghelei,dupa ce eu ii prezentasem curiculum,in italiana ei abia soptita.

Am ingaimat un,,non ho capito bene",nestiind la ce se referea ,iar ea imi spune aproape cantand:

-Ai pe cineva acolo sus care sa se roage pentru tine??

-Da,Dumnezeu!!si am plecat cu lacrimi in suflet dar cu o credinta nezdruncinata in inima ca voi putea! Peste catva timp,ajung sa lucrez (2saptamani trecusera de la intalnirea cu cucoana),chiar la acel restaurant,si tam nesam sunt apreciata,pentru ceea ce fac ce sunt,nu pentru diplomele mele!!

Cucoana care ma luase cam tare era mama patronului si auzise ca in bucataria restaurantului a venit o ,,romanca bravissima"  si vine sa ma cunoasca!Cand ma-vazut ,si-a adus aminte de mine si mi-a zis cu vocea ei cantareata:,,Dio non sciegle  i santi,ma santifica i poveri!!;.. Intr-un final am inteles ca daca era voia lui Dumnezeu ca sa lucrez acolo nu erau necesare diplomele de studiu ci doar credinta mea in El

Crede in tine,crede in puterea ta si daca tu crezi atunci Dumnezeu te va ajuta!!🙏💜 Mihaela T Bordea.


Intr-un final am inteles ca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu