luni, 26 octombrie 2020

Fularel si totosei😏


 Ei da!!Chiar asa!!Toamna, un anotimp frumos,care a venit si pe la mine☺,cu doua ,,codite" de gutui la  coada ochiului,chiar este un anotimp de trait asa cum vrei:caldurica in suflet,liniste in minte ,prezenta in fiecare clipa si un pic de ,,visare"!Nu ,nu sunt nebuna daca visez ca sunt inca fata cu codite si fundite!!Coditele chiar le am,☺,s-au ridicat din par ajungand acolo unde ,,toamna" vietii le-a indrumat!Si da am ,,totosei"☺ in picioare crosetati de soacra mea anul trecut(cu iubire pt fiica ei,dar eu i le-am furat😏 multumindu-i!!)De iubit!!!Pfuiiii ,parca zici ca acu-ii 😬 dragostea mare!!Mdeh ..omu la batranete o ia razna!!..


O sa imi crosetez un fularel  poate imi ascund nasucul in el si visez la lucruri de basm ce le pot realiza!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu