miercuri, 30 septembrie 2020

Am facut ..bine!!

 

Poveste INCREDINTATA CA AM FACUT TOTUL BINE
Cand eram mica 5-6ani cred,mama ne-a lasat singure si noi am inceput sa ne jucam dea printesele luind din lada cu rufe(aveam o ladita mica pt rufe ,nu un sifonier☺,care era afara sub corcodus, deoarece mama zugravea casa),furouri haine si pantofi de ale ei!!Ne jucam dea printesele si era frumos!Dupa un  timp a venit mama si ne-a certat,(cu zambetul ascuns🤔) si ne-a pus sa punem rufele la loc paturele cum au fost!!Noi cuminti le-am pus inapoi ...PATURELE...CUM AU FOST!!☺(asta inseamna ca nu in ordinea care le pusese mama ,ci doar paturele!!ordinea nici macar ea nu si-o aducea aminte,ci doar paturele!!Am terminat treaba si am uitat si de printese,si de cearta si de ,,paturele"☺ ..Rezultat??!!!Gandeste,creeaza ce iti doresti,apoi revino in lumea reala stiind ca ai pus totul asa cum trebuie!!..azi 15sett2020
Caci daca ai facut ce trebuia indiferent de ordinea care era,nu te mai intorci sa le pui in ordinea mamei,nu te interebi cum erau ,ci doar le faci,le-ai facut..paturele!!!lasa totul in seama mamei(creatiei) ea stie 


cum!!!🙏☺💜

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu