joi, 24 septembrie 2020

Am fost rege in casa altuia..


 

In viata mea am fost poate cersestor in casa mea si rege in casa altuia!Am avut sa impart cu toti sau poate au fost zile si nopti goale!M-au ridicat in slavile cerului cei carora le-am  dat si m-au coborat in iadul uitarii si acolo m-au lasat cei carora nu le-am dat!Am intins mana intodeauna catre cer,mi-am plecat genunchii si trupul si inima,cu lacrimi reci si seci si apoi m-am ridicat iar si iar utand ce a fost ,uitand ce este in zadar!Am iubit cu patima betiei viata sau am  urat-o cu indarjirea treziei!..

Doamne nu ma lasa sa merg pe carari ne stiute de mine, 🙏 ci doar pe carari stiute de Tine!!!

..Venise timpul in ,,Italia mea" ,sa cunosc si alta lume,o lume care ma invata din experienta ei,sau poate a mea!!

-E furba Michela,ha capito tutto!!

Asa zicea mama acelei sotii de senator!Dar ea nu stia ca eu cunosteam suferinta si betia mai mult ca ea,caci crescusem si traisem printre,,bautori"☺ de meserie!.Am plecat ochii in jos la vederea acelei femei ,cocolosita in patul ei ,plina de lacrimi in inima,si de suferinta ce i se vedea pe chipul cu care se chinuia din rasputeri sa imi zambeasca!Nu i-am zis nimic doar m-am dus linga ea si am imbratisat-o,ca si cum as fi imbratisat-o pe mama mea!Un oftat prelung a iesit din pieptul ei si,,femeia de gheata" asa cum o numeam eu,s-a topit intr-un suspin ca un susur ..greoi..Nu stiu cat a durat imbratisarea dar stiu ca de atunci,ea nu mai era de gheata,iar eu ..eram ,,figlia"!!..
In toate a fost un,,iar si iar" caci este viata daca nu un dar!!?

Un comentariu: