joi, 24 septembrie 2020


 Doamne hai cu mine ...la munca mea!!

Atunci cand  iubesti viata,cu toata daruirea chiar daca iti vin in cale obstacole,le depasesti caci in subconstientul tau este ea:credinta..

...Trebuia sa culegem maslinele,ne rugase senatorul sa ii culegem cei 80de copaci plini cu masline.Habar nu aveam ca maslinele cresc in copaci asa de inalti cand eram mica!!Pur si simplu le inghiteam ☺ cu tot cu sambure ca bunica zicea ca ,,fac bine la stomac"! Am acceptat cu bucurie sfida si eu si sotul meu,parca muncind printre crengile maslinilor ii vedeam zambetul de care ma indragostisem lulea!!Cantam ,cantam cantecul acela :,,Si asa imi vine cateodata /Sa ma urc in varf de piatra.."☺ Undeva candva  poate ca sufletele noastre au mai cantat ..impreuna!

In ochi,on ochi mi-a intrat ,frunza sau praful sau ..cine stie!!Cert este ca nu mai vedeam,imi simteam ochiul umflat!!M-am spalat cu apa rece si m-am dus in casa cu gandul sa ma intind in pat caci ochiul era umflat rau!Am zarit o iconita,micuta si am zis:Sa se faca voia Ta!Acum ma culc dar cand ma scol Doamne hai cu mine la munca mea!🙏....Dupa amiaza era in toi,soarele inca dogorea,maslinii parca si mai inalti acopereau cu umbra lor mana de om ce se inalta sa culeaga..Am iesit din casa dupa un somn linistitor,cu ochiul dezumflat ,fara sa il tratez cu nimic,doar apa rece ...si Dumnezeu!Su din nou am zis:Hai cu mine Doamne la munca mea !...

Cand crezi cu tarie ca El este cu tine,nu este nevoie de rugaciuni lungi,ci doar de cuvantul spus..cu inima!!🙏💜


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu