duminică, 27 septembrie 2020

Daca dorul ar avea glas si Dumnezeu l-ar auzi!!

 Mi-e dor de mine!!Da,mi-e dor de mine cand alergam desculta prin pamantul batatorit,imi este dor de lacrima care curgea pe obrazul rumenit de soare si de vant!!

A venit toamna in ,,Italia mea",imi aduc aminte si acum recolta bogata din acel an!!Era un pamant nedestelenit,nelucrat de ani de zile si noi,eu cu sotul meu am zis:vom face o recolta puternica ,vei vedea!!Nimeni nu ne-crezut !!Sunteti nebuni,pamantul asta nu va da roade caci e plin de pietre,si nu-i lucrat!

Am curatat pamantul de pietre de radacini,l-am udat in timpul liber,iar seara vorbeam cu ceea ce am semanat!!Au crescut roadele la inceput mici  si firave,apoi ingrijite au dat roade.....si cate roade!!☺💜

Lucreaza pamantul incet si cu grija si el te va rasplati ..ai grija de gandul tau,ai grija de Dumnezeu,si ingrijeste sufletul tau cu vorbe bune si amintiri minunate si de roade bune vei avea parte!!

Si da mi-inca dor si daca dorul ar putea vorbi ..Mihaela.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu