marți, 15 septembrie 2020

Frici...trepte

 Nu am sa scriu despre frici,dezamagiri decat in cuvinte care arata valoarea fricilor ,dezamagirilor!Ele sunt ,,trepte" cum le numesc eu,☺,trepte de scari ,care te duc mai departe catre tine insuti sau catre Dumnezeu!!!Cand eram mica(4-5ani),ma miram cum bunica o femeie solida si inalta(de altfel ca si mama si surorile mele,doar eu fiind mai slabuta si micuta😬),nu poate urca scarile atat de repede cum puteam eu☺ si ii trebuia un minutel o secunda sa ,,isi traga sufletul"!Ei acum inteleg ca in frica ei ca eu sa nu ma ranesc facea ,utiliza acest,,tertip",pentru a ma linisti pe mine!!Asa ca hai sa utilizam mici ,tertipuri"☺  pentru frica noastra,daca vrem sa ajungem sus!!

Nu degeaba zice un proverb romanesc:Frica are un pas bun!!🤔

Zi buna sa avem,mergand in pas bun !!Mihaela.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu