miercuri, 23 septembrie 2020


 "Avem nevoie de linişte pentru a ne putea atinge sufletele."

 Maica Tereza.

.....si ma dureau ochii de atata plins!!Lasasem in tara ceea ce aveam mai scump:copii mei!Noptile mele erau lungi ,pline de rugaciuni catre cel sfant!Ziua munceam si visam cu ochii deschisi,planuiam rectificam ..oboseam trupul si mintea,dar sufletul??Sufletul nu se linisteste niciodata..El cauta si cauta pina cand gaseste..linistea!In,,Italia mea",visul se contura,viata si oamenii ma indrumau!Dar sufletul..ehh acolo era!...

Cand crezi cu tarie in ceva pina si sufletul isi gaseste linistea!Credinta ,nu acea credinta de care vorbesc toti,ci chiar acea simtire,o simti e in tine si stii ca e doar a ta!Acea credinta era a mea,imi aducea linistea!

Cum sa nu creziTincuta,acum in ,,credinta" ta,cand ea te-a ajutat,te-a inaltat de atatea si atatea ori??!

Trecutul nu se retraieste la infinit ci te ajuta sa iti aduci aminte cine esti si de unde ai venit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu