vineri, 25 septembrie 2020

Eu!!

 


Sunt o persoana puternica,intotdeauna am fost si voi fi!🙏💜Puterea mea nu a fost forta fizica si nici nu este!!☺ Puterea mea a fost este su va fi Iubirea si iertarea!Cand  am iubit ,forta iubirii m-a imputernicit sa urc ,,munti" care nu credeam ca ii pot urca,cand am iertat ,iertarea mi-a dat aripi sa zbor acolo unde nu credeam ca pot zbura! Iubind am creat iubire in jurul meu,iertand am eliberat ceea ce nu este al meu!Am invatat iubind sa fiu mama,am invatat iertand sa fiu prieten,am lasat la o parte durerile stiind ca iubirea imi da aripi! Doar credinta mi-a luminat ,,destinul",credinta ca el Dumnezeu este asa cum il stiu eu!Bun si iubitor!Iubesc ceea ce am trait,iubesc ceea ce traiesc,iubesc ceea ce voi trai ,fara frica caci stiu ca el,imi trimite darurile sale!!Intodeauna mi lea trimis,ca sa se manifeste in lumina,in viata ceea ce este mai bun pr mine!Stiu ca totul esze bine caci atata timp cat sunt eu sunt modul prin care divinul se manifesta prin mine!Mihaela..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu