miercuri, 23 septembrie 2020


 Cate vise Doamne ai pus in viata mea💜🙏si tot atatia oameni  ca sa ma indrume sa le implinesc!

...dupa un timp in,,Italia mea",priveam cerul care se unea cu pamantul intr-o seara minunata si instelata!Atunci ,da atunci a cazut o stea si copilul din mine imediat si-a pus ,,dorinta"  si i-am dat-o la stea!

Exact atunci cand nu mai speram ,credinta,acea credinta din mine mi-a ajutat !..gandeam demult cum sa fac sa imi aduc copii in ,,Italia mea"   ...si acel om a venit ca o bucurie in  calea mea!Un cuvant,o vorba un sentiment si a activat ceea ce trebuia!

Credinta,simtamantul din tine,in acelTot care este,in Dumnezeu asa cum il numim noi,iti da puterea dar si forma,calea indrumarea sa faci,sa fii sa manifesti!Nu iti trebuie multe cuvinte si nici multa ,,inteligenta" ci doar credinta..ta.

...Ah !!dulce reintalnire!!Picioarele mi s-au inmuiat si totusi forta iubiri pentru ei a invins!Imbratisare??Nu!!Ci uniune cu intregul,cu universul cu lumea mea!Lumina din ochii copiilor mei era mai puternica decat un foc aprins pe timp de iarna,bucuria lor  mi-a umplut sufletul!Nu mai exista nici gand nici cuvant ci doar o imbratisare intru unire!!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu